Over ons

Over ons & Veel gestelde vragen

Bij ons is een vaste prijs inderdaad ook echt een vaste prijs. U weet vooraf de ritprijs zodat u weet wat u betaald.

Zit u vast in de file of een vertraging onderweg naar uw  bestemming? Maakt u zich geen zorgen, daarvoor hoeft u geen extra kosten te betalen. (Bij een reguliere taxi rit die op de meter word gereden kunnen de kosten hoog oplopen)

De chauffeur belt u 10 minuten van te voren op om te bevestigen dat hij onderweg is.

Als u bent geland op Schiphol gaan wij direct aan de slag om zsm een chauffeur naar u te sturen. De chauffeur neemt dan ook meteen contact op met u om de ophaal locatie te bespreken. Dat is meestal boven bij de vertrekhal.

Voor vertrek kunt u ons bellen, sms-en of een berichtje sturen via whatsapp. U geeft dan uw vluchtnummer en datum van aankomst door De chauffeur houd dan bij wanneer u land, 10-15 minuten na landing belt de chauffeur u op. Zorgt u er voor dat u uw telefoon dan aan hebt staan?

U kunt ook direct een taxi bestellen bij aankomst op Schiphol, dat is natuurlijk geen probleem.

U kunt in de taxi per pin,creditcard of cash betalen. Voor pin en creditcard rekenen wij een toeslag van €2,-

Bij ons kunt u uiteraard een taxi bestellen voor een grotere groep. Afhankelijk van de aantal personen sturen wij dan een x aantal auto’s voor uw reservering.

Volgens de taxi wet is een kinderstoel in de taxi niet verplicht. U kunt natuurlijk altijd uw eigen kinderstoel meenemen.

Het is mogelijk om onderweg iemand anders op te halen. Hiervoor dient u telefonisch contact op te nemen zodat wij een prijsopgave op maat kunnen maken.

U kunt 24/7 telefonisch een taxi bestellen! In de regio Amsterdam hanteren wij een aanrijtijd van 10 minuten.